Tuesday 19 April 2011

aKu & sEpAk tAkRaW


Boring xleh tido..baik aku cita sikit pasal aku ngn takraw...banding dengan permainan lain,
aku lebih suka main sepak takraw lg...tp ! aku suka tengok bola sepak..x ke pelik namanya tuh..
err...sebenarnya..apa jenis sukan pon aku suka tgk..janji SUKAN..huhu..
Aku da main takraw ni da lama..
sejak aku sekolah rendah lagi da main...S.K Sungai Dua..
and masa aku darjah 6..aku dipilih main untuk sekolah..seronok oowww...haha
time tu dapat pingat gangsa ja..=)

Then...aku teruskan karier aku kt sekolah menengah..form 1,aku da main untuk
sekolah..SMK Dato` Haji Ahmad Said...
tp kalah la..huhu..lepas pada tu..aku stop main untuk competition kejap..xda masa..
just main kt umah ja ngn kawan2...

And Now ! aku smbung balik karier aku..hehe..kt Kolej Profesional Mara Bandar Melaka..

KPM Bandar Melaka
ha ! ni la team aku !  25-27 march 2011 lepas..Kami p lawan takraw kt KPM Indera Mahkota..
Kami cuma leh sampai separuh akhir ja..hmm..tp Alhamdulillah la walaupun 4th place..
Malang tidak berbau..kapten kami `amoi` cedera time perlawanan kedua..
tgk gambar selepas tragedi..dibawah..hehehe

Selepas =)
Ha..ni la gambar dia..huhu..time ni da separuh akhir..tp cmna nak main..tgk kapten macam tu..
hahhaha...Insyaallah..lain kali kami cuba lg yg terbaik !

sekian setakat ni..hehe..HIDUP SEPAK TAKRAW !!






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...