Monday 18 April 2011

Beloved Family ;)

Assalamualaikum suma..=) xguna jugak asyik citer pasal diri sendiri ja kan ! hahaha
ok..kali ni citer pasal family plak..;)


Ini la pujaan hati aku..Ayah ngn Mak aku..En.Haron & Pn.Habesah..Alhamdulillah..berkat dari perkahwinan mereka..dikurniakan 10 org cahaya mata..rezeki dari Allah swt..meriah ooww family aku ! haha.. setiap hari macam ada kenuri kahwin..hehe...


Ini Kakak aku yg first..Siti Zaleha..with her husband Helmi..
dikurniakan 3 org cahaya mata(setakat ni lah) hehe..comel2..Haziq,Hazim and Intan..


Seterusnya..anak kedua dari family nih..Hanisah bersama suami terchenta Jamil a.k.a Abg Men..hehe..
dikurniaka 2 org cahaya mata perempuan nurul irdina and nurul wajihah..=)



Ini akak aku yg ketiga..Solehah ngn suaminya Nazrul...ha~ dya ni keja
kt JPJ..sapa2 nk kena saman or nk byar saman boleh la jumpa dya..haha..
Sudah mempunyai 2 org cahaya mata iaitu Qistina & Alya..


Haaa~ ini plak akak aku yg ke-4..Siti Rohana dengan suaminya Yusop a.k.a pak chop ! haha..
Baru saja dikurniakan anak 7feb lepas..Muhammad Afiq Danial..=)



Seterusyaaaaaaaaa~ jeng3x...hahaha...diumumkan anak lelaki pertama dalam family ni
 Muhammad Amar !! hahaha...
Jgn nk perasan macho la weh !


Haa~ ni the cutes one.. Aisyah...sori puji xikhlas..hahaha...peace !


jeng3x..siapakah lelaki gantang diatas?hehe..ni la anak pak haron yg ke-7 kalau nak taw..=)


ini Muhammad a.k.a `nama saya mat`..hahaha..aku n abg amar panggil dia `pemberontak`..
hahaha..btoi2 mai tujuh la ang ni mat ! hahaha..


Alololo comel..hahaha..ni adik aku yg second last..Hajar Haron..kuat bekawad sampai itam muka dia..
biasa..semangat KRS la katakan...=)




Ini anak Pak Haron yg last sekali...Solihin..macam2 ckit dya nih..
mulut,kaki,tangan..susah nak dk diam..haha..=)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Haaaaa~~ panjangkan kali ni aku punya post...hehehehe...
Pape pon aku ♥ family aku !!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...