Friday 22 April 2011

Revision & Final Exam...

ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAH HIWABARAKAATUH =)


Alhamdulillah syukur kepada Allah swt..
Selesailah sudah segala assignment , presentation , folio & yg sama dengannya..
Rasa ringan sikit beban nih..huuuuuurrhhh..!
Now..time 2 concentrate pada Final exam !
Minggu depan da start revision week..kejap ja rasa..
Rasa macam baru ja masuk semester 2..huhu..
Lepas seminggu revision week..
terus final..
tak boleh main2 lagi dah sekrg... 
leh caya ka statement diatas??? haha !
tp InsyaAllah..akan dielakkan..=)
Final kali ni,aku nak wt lebih baik dari semester lepas..
Insyaallah..
ha~ tambah2 aku dapat challenge dari abg aku, Amar...
he said `angah,sem nih jom fight pointer ! `
aku no hal ja..sahut ja la kan.....
aku ni pantang kena cabar skit..huhu..
kena wt btol2 la kali ni..klau x malu ar...=)
takut pon ada gak nk jawab final nt..
tp insyaAllah...ok ja kot...
usaha+solat+doa+tawakal = insyaAllah berjaya...

kepada suma kawan2
  GOOD LUCK FOR FINAL EXAM !!


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...